søndag 10. juni 2012

Vips, så var helgen over...



Tiden flyr så altfor fort, skulle rukket så mye mere,
men noe har vi da fått utrettet.

Legger ut noen bilder av hva vi har foretatt oss i helgen.



På bildet over så har mannen kjørt på jord som min far 
var så grei å planere utover med gravemaskin sin.
I går raket vi bort stein og sådde plen,
om tid og stunder er det forhåpentligvis grønt.


Har jobbet en del med kjøkkeninnredingen i helga også,
dette skapet henger på veggen mot stua.
Plassen under skapet har jeg tenkt å ha kurver
eller kasser for å ha aviser og blader i :)


I det store tomme hullet kommer side-by-side kjøleskapet.
Er en del å gjøre enda,
listverk,foringer,sokler,gesimslist,lyslist osv.

Elektriker og rørleggerarbeid også..


I de tomme hullene her kommer oppvaskmaskin og kjøleskuffer.
På veggen skal vi hvit metroflis, er usikker på om vi skal ta dem helt opp til taket.
Samme type flis på veggen over koketoppen også.

Punktene for stikkontakt over arbeidsbenk blir flyttet ned
til benkeplaten, så da fikk jeg viljen min der :)
Synes ikke det blir fint med ledning oppover 
veggen fra f.eks kaffetrakteren.

5 kommentarer:

  1. Ai ai, så lekkert det blir!!:)

    Samme innredning har vi og er knallfornøyde!

    Ha en fin Tirsdag,
    Klem Jatte★

    SvarSlett
  2. Wow! Snart ferdig med uteområdet, ikke verst =)
    Kjøkkenet blir lekker!
    Fin tirsdag til deg =)
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Så flott huset deres blir! Og for en beliggenhet. :o)

    Nå har jeg sittet og kost meg, og bladd meg gjennom rom for rom hos deg.

    Ha en fortsatt fin uke!


    Anette Willemine

    PS! Please, kan du slå av kommentarmodereringen. Den er tidkrevende og vanskelig å tyde, og da vegrer mange seg for å legge igjen en kommentar.
    Bare et vennlig forslag!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige hilsninger! og takk for tipset med kommentarene, tror jeg har slått av den nå.
    Er ikke så kjent med alle funksjonene på bloggen enda :)

    SvarSlett
  5. Tror kjøkkenet blir kjempe fint. Blir moro å se det ferdige resultatet. God natt:-)

    SvarSlett